Gå i Andelskassen på din smartphone

Du kan hente vores apps - Andelskassens Mobilbank og Andelskassens Mobilbank Erhverv - til iPhone og Android – og på den måde tage Andelskassen med dig overalt.

Find den i App Store eller Google Play

Har du netbank i Andelskassen, kan du få adgang til Andelskassens Mobilbank med en app til Android eller iOs (iPhone og iPad). Med den kan du foretage de fleste af dine daglige bankgøremål, uanset hvor du er – nemt, bekvemt og hurtigt.

 

Vigtigt

  • Du skal tilmelde dig mobilbank i netbank, før du kan bruge app'en - se, hvordan du gør her
  • Husk at holde dine enheder opdaterede med de nyeste versioner af mobilbank app'en og MitID app'en

 

Andelskassens Mobilbank Erhverv

Vi tilbyder også en mobilbank målrettet erhvervskunder med mange af de samme funktioner som den almindelige mobilbank. Her kan du også ordne virksomhedens betalinger lige ved hånden.

 

Godkend betalinger på farten

Mobilbank til Erhverv giver dig mulighed for at godkende, rette og slette betalinger direkte via mobilen, dermed bevarer du fleksibiliteten, når du er på farten.

 

Lettere skift mellem privat brug og erhvervsbrug

Med den nye mobilbank til Erhverv slipper du nu for at skifte mellem privat-login og erhvervs-login. Fremover kan du blot skifte app, når du ønsker at skifte mellem privat og erhvervsbrug.

 

Hent Andelskassens Mobilbank til Erhverv

Du kan hente Andelskassens Mobilbank til Erhverv i App Store eller Google Play.

 

Hvordan kommer du på appen første gang?

Hvis du allerede har en mobil-pinkode til din erhvervsbruger, skal du følge nedenstående trin:

  1. Hent Andelskassens Mobilbank Erhverv app i App Store eller Google Play.
  2. Log på med brugernummer og mobil-pinkode.Det 11-cifrede brugernummer kan du finde i din netbank (øverst til højre: tandhjulet/mobilbank)
  3. Hvis der er behov for det, kan pinkoden ændres i netbanken.
  4. Efter login skal du godkende med MitID.

Hvis du er erhvervsbruger og ikke har oprettet adgang til mobilbank eller mangler at oprette mobil-pinkode til din erhvervsprofil, så skal du følge nedenstående trin:

  1. Du skal være tilmeldt mobilbank. Det gør du i netbank (øverst til højre: tandhjulet/mobilbank)
  2. Du skal oprette en mobil-pinkode i netbanken.
  3. Og så følger du trinene ovenfor.

Du kan vælge at sætte flueben i ”Husk brugernummer”, så du fremover ikke behøver indtaste dit brugernummer ved login. Dog skal brugernummeret indtastes igen, hvis appen geninstalleres, eller du fjerner fluebenet i ”Husk brugernummer”.

Hvis du har spørgsmål til login, herunder brugernummer og pinkode, er du velkommen til at kontakte Netbank Support på telefon 70 24 66 44.