Mobilbank til Erhverv med mulighed for at godkende betalinger

Mobil-bank-Erhverv.jpg

Vi har lanceret en mobilbank målrettet erhvervskunder med mange af de samme funktioner som den eksisterende mobilbank. Du kan også ordne virksomhedens betalinger lige ved hånden.

Godkend betalinger på farten

Mobilbank til Erhverv giver dig mulighed for at godkende, rette og slette betalinger direkte via mobilen, dermed bevarer du fleksibiliteten, når du er på farten.

Lettere skift mellem privat brug og erhvervsbrug

Med den nye Mobilbank til Erhverv slipper du nu for at skifte mellem privat-login og erhvervs-login. Fremover kan du blot skifte app, når du ønsker at skifte mellem privat og erhvervsbrug.

Hent Andelskassens Mobilbank til Erhverv

Du kan hente Andelskassens Mobilbank til Erhverv i App Store eller Google Play.

Hvordan kommer du på appen første gang?

Hvis du allerede har en mobil-pinkode til din erhvervsbruger, skal du følge nedenstående trin:
  1. Hent Andelskassens Mobilbank Erhverv app i App Store eller Google Play.
  2. Log på med brugernummer og mobil-pinkode.
    • Det 11-cifrede brugernummer kan du finde i din netbank (øverst til højre: tandhjulet/mobilbank)
    • Hvis der er behov for det, kan pinkoden ændres i netbanken.
  3. Efter login skal du godkende med NemID.
Hvis du er erhvervsbruger og ikke har oprettet adgang til mobilbank eller mangler at oprette mobil-pinkode til din erhvervsprofil, så skal du følge nedenstående trin:
  1. Du skal være tilmeldt Mobilbank. Det gør du i netbank (øverst til højre: tandhjulet/mobilbank)
  2. Du skal oprette en mobil-pinkode i netbanken.
  3. Og så følger du trinene ovenfor.
Du kan vælge at sætte flueben i ”Husk brugernummer”, så du fremover ikke behøver indtaste dit brugernummer ved login. Dog skal brugernummeret indtastes igen, hvis appen geninstalleres, eller du fjerner fluebenet i ”Husk brugernummer”.
Hvis du har spørgsmål til login, herunder brugernummer og pinkode, er du velkommen til at kontakte Netbank Support på telefon 70 24 66 44.