Private Banking i Andelskassen

I Andelskassen er Private Banking mere end økonomisk rådgivning og en række fordele. Det er et samarbejde, hvor vi tilbyder helhedsorienteret og personlig rådgivning til kunder med en betydelig formue og en kompleks økonomi. 

Vi ser hele din økonomi i sammenhæng med dit liv og dine livsprioriteter – fra de store beslutninger om investering og formueplanlægning til de mindre spørgsmål i hverdagen. Vi er en relationsbank, og som en god relation ønsker vi at skabe værdi og tryghed ved at være en betroet rådgiver, der tager udgangspunkt i netop dine behov. 

Som en del af vores Private Banking-kundeprogram får du tilbudt en række fordele, og vi vil invitere dig til forskellige arrangementer, der styrker vores relation og dit netværk. 

Hvem er en del af vores Privat Banking-kundeprogram?

Når vi i Andelskassen vurderer, hvorvidt Private Banking er relevant for dig, afhænger det i høj grad af din samlede økonomiske situation og dine behov. Det handler med andre ord ikke udelukkende om din formue. Det er altid en individuel vurdering. Det gælder også, når vi sammensætter dit rådgivningshold.  

Her ser vi bl.a. på:

  • Forretningsomfang
  • Aktiver under forvaltning
  • Kompleksitet og sammenhæng, hvis du ejer en virksomhed
  • Samlet nettoformue og indkomst
  • Partnerskaber og ambassadører
Tilknytning til Private Banking-kundeprogram 

I Andelskassens Private Banking-kundeprogram har vi tre kundegrupper. Den kundegruppe vi tilbyder dig at være en del af, matcher dine individuelle finansielle behov.

De tre kundegrupper hedder:

  • Family
  • Premium
  • Wealth

Vi insisterer på den direkte kontakt og den gode relation, og i hver kundegruppe ønsker vi at møde dig der, hvor du er i livet. Hver kundegruppe indeholder derfor individuelle løsninger og fordele, der er tilpasset til din livssituation.

 

 

I Andelskassen prioriterer vi stærke og langvarige relationer, og uanset hvilken kundegruppe, du er tilknyttet, ønsker vi at tilpasse rådgivningen til dig og din livssituation. Sker der ændringer i din livssituation og finansielle behov, vurderer vi derfor, om vi kan varetage din interesser bedre i en anden kundegruppe eller et andet kundeprogram.  

Vi vil varsle dig, hvis der sker ændringer, og ændringer vil altid ske minimum to måneder efter varslingen. En ændring kan både betyde, at du får flere fordele og bedre vilkår, eller at de fordele og vilkår du har, vil bortfalde. 

Du vil en gang om året modtage information om, hvilken kundegruppe du er tilknyttet. Er du i tvivl om, hvilken kundegruppe du tilhører, kan din rådgiver altid oplyse det. 

Både privat- og erhvervskunde i Andelskassen 

Som både privat- og erhvervskunde i Andelskassen, kigger vi på dit samlede engagement, når vi vurderer hvor du placeres i vores Private Banking Kundeprogram.

Du kan læse mere om fordele og vilkår i Erhverv-kundeprogram her.

Priser 

På Andelskassens hjemmeside kan du læse mere om priserne i de enkelte kundegrupper.

Se Andelskassens prisbog her

Vi kan ændre priserne i overensstemmelse med reglerne i Andelskassens almindelige forretningsbetingelser for privatkunder. 

Se Andelskassens almindelige forretningsbetingelser for privatkunder her.