Ny netbank og mobilbank skal give bedre brugeroplevelse

Overblik.png

Nu kan privatkunder i Andelskassen opleve første version af en nydesignet netbank og hente en ny version af mobilbank. Det er første skridt i en række løbende forbedringer.

Netbank

Designet i vores gamle netbank er ikke længere tidssvarende og giver ikke hurtig adgang til relevante funktioner. Flere og flere brugere logger sig også på netbank via mobilen eller iPad end via en PC. Derfor lancerer vi nu første version af en ny netbank, som skal løfte brugeroplevelsen og understøtte vores kunders behov for at kunne tilgå netbank fra flere kanaler og få hurtig adgang til relevante funktioner.

Den nye netbank er en første version og lever sideløbende med den eksisterende netbank

I udviklingen af den nye netbank har vi prioriteret at ændre designet på de vigtigste funktioner, som vores privatkunder bruger på daglig basis. Den lanceres som en første version, så vi kan teste funktionaliteterne og få vores kunders feedback med henblik på at foretage løbende forbedringer. Der vil derfor stadig være funktionaliteter med gammelt design og behov for at bruge nogle af funktionerne i den gamle netbank. De resterende funktioner bliver udviklet til det nye design løbende.

Prøv den nye netbank – og hjælp os med at udvikle og gøre den bedre
Som bruger i netbanken får du valget om at logge dig på både den nye og den gamle netbank. I den nye netbank får du mulighed for at afprøve vores nyeste design og stadig have adgang til den mest brugte funktionalitet. Du skal fortsat bruge den gamle netbank til fx investeringer og pension. Målet er, at den nye netbank med tiden skal rumme al relevant funktionalitet.

Vi har brug for input og feedback til at gøre den nye netbank bedre og udvikle nye funktionaliteter. I den nye netbank spørger vi derfor vores kunder om input og feedback. 

Responsivt design tilpasser netbanken til skærmen på mobil, tablet og pc
Den nye netbank er responsiv. Det vil sige, at indholdet bliver tilpasset skærmen på fx en mobil, tablet eller pc.  Det gør det lettere at se indhold og mere brugervenligt at navigere i netbank uanset hvor du tilgår den fra.

Hurtigt og intuitivt overblik over de mest brugte funktioner i netbank
For at gøre det let og overskueligt at udføre de mest relevante funktioner i netbank er der lavet en forside med et startbillede ’Mit overblik’, som giver hurtig og let adgang til de funktioner, som vores kunder bruger mest, fx valgte kontosaldi, kommende betalinger og kontaktinformation.

Prøv den nye Netbank her >>
(Benyt den orange knap i tredje kolonne) 


Mobilbank

Vi har ligeledes lanceret en ny version af mobilbank. Også her er opdateringen starten på en række løbende, brugervenlige forbedringer. Til at begynde med har vi opdateret designet på både login-side og forside samt lavet en ny navigation i bunden med genveje til de mest brugte funktioner.

Hurtigt overblik og nem navigation
Forsiden ’Mit overblik’ skal give et hurtigt overblik over din økonomi og viser relevant information. Her får du altid et overblik over dine tre mest anvendte konti og kan let skifte disse ud med andre.

Navigationen i mobilbanken er også opdateret, så menupunkterne i bunden af skærmen er udskiftet med genveje til de mest anvendte funktioner. De andre funktioner i mobilbanken findes i menuoverblikket i nederste højre hjørne.

   

Opdatér din mobilbank
Gå ind i App Store eller Google Play og opdatér din mobilbank, så du også kan få hurtige genveje og overblik over din konti i mobilbank.

Vi samler statistik ved hjælp af cookies

Vi begynder dog først, når du klikker dig videre til næste side. Ønsker du at undgå cookies, skal du slå cookies fra i din browser. Du skal dog være opmærksom på, at hvis du slår cookies fra, kan du ikke bruge de funktioner, som forudsætter, at hjemmesiden kan huske dine valg. Læs mere om cookies.