Indsigelse på transaktioner

Opdager du kortbetalinger på din konto, som du ikke kender til eller ikke kan godkende, kan du gøre indsigelse.

Indsigelser

Du kan gøre indsigelser, hvis du eksempelvis oplever følgende:

  • der er en transaktion på din konto, du ikke vil vedkende dig
  • beløbet er større, end du har godkendt
  • du har købt en vare, du ikke har modtaget.

Du skal altid først selv forsøge at løse problemet med forretningen. Kan problemet ikke løses, kan du vælge en af årsagerne nedenfor og udfylde en indsigelseblanket og sende den til Andelskassen

Vær opmærksom på, at indsigelsen skal ske omgående for at undgå, at sagen forældres.

Du kan læse mere om dine muligheder her: 

Indsigelsesårsag og -blanket

Sådan gør du:

  1. Vælg den blanket, der passer til din situation.
  2. Udfyld blanketten på skærmen.
  3. Derefter printer du blanketten, så du kan underskrive den.
  4. Scan blanketten ind, så du kan sende den underskrevne blanket til indsigelse@andelskassen.dk:

NB! Blanketterne findes i pdf-format. Benytter du telefon eller tablet, skal du anvende app'en Adobe Acrobat Reader, når pdf’en er åbnet fra denne side.
Du er også velkommen til at printe blanketten, udfylde den i hånden, scanne den og sende den til indsigelse@andelskassen.dk.

Vælg en blanket:

Øvrige indsigelser: 

 

Vi samler statistik ved hjælp af cookies

Vi begynder dog først, når du klikker dig videre til næste side. Ønsker du at undgå cookies, skal du slå cookies fra i din browser. Du skal dog være opmærksom på, at hvis du slår cookies fra, kan du ikke bruge de funktioner, som forudsætter, at hjemmesiden kan huske dine valg. Læs mere om cookies.