Remburs

Det kan være svært at vurdere betalingsevne og betalingsvilje hos en ny samhandelspartner. Ligeledes kan en evt. retsforfølgelse være vanskelig – her kommer remburs ind i billedet. 

En remburs mindsker risikoen for begge partnere

Målet med rembursens betingelser er at opnå sikkerhed gennem officielle dokumenter, så man kan gå ud fra, at de korrekte varer, kvaliteter og mængder er afsendt til køber på rette tidspunkt.

Herved sikres køber sine varer og sælger sin betaling.

En remburs åbnes via en rembursbegæring. Rembursbegæring samt forklaring til udfyldelse af den findes her på siden. Og har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte Andelskassens udlandsafdeling på tlf. 87 99 31 20 eller på mail udland@dabank.dk.

Rembursbegæring

Vil du åbne en remburs, skal du udfylde en rembursbegæring.

Udfyld en rembursbegæring direkte på skærmen via linket nedenfor. Du skal efterfølgende printe og underskrive den udfyldte begæring, inden du afleverer den til Andelskassen:

Remburs: Udfyld en rembursbegæring

Få hjælp til at udfylde rembursbegæringen:

Sådan skal rembursbegæringen udfyldes


Priser m.m. finder du i Andelskassens Prisbog.

Vi samler statistik ved hjælp af cookies

Vi begynder dog først, når du klikker dig videre til næste side. Ønsker du at undgå cookies, skal du slå cookies fra i din browser. Du skal dog være opmærksom på, at hvis du slår cookies fra, kan du ikke bruge de funktioner, som forudsætter, at hjemmesiden kan huske dine valg. Læs mere om cookies.