Akqa.Andelskassen.Core.Entities.Models.PublishedContentModels.NewsArticlePage.

Privat

Husker du at opdatere Andelskassens Mobilbank?

1 min

07.02.2023

Med Andelskassens Mobilbank har du frihed til at få overblik over og ordne din økonomi, når det passer dig. Men hvad gør du, hvis du pludselig ikke kan åbne appen? Det kan der være flere grunde til.

Når du bruger Andelskassens Mobilbank på din tablet eller smartphone, kan du blandt andet overføre penge, betale regninger og få overblik over dine konti og lån.

Som bank er det vigtigt for os, at vi kan bidrage til at gøre din hverdag nemmere med let adgang til din økonomi. Det stiller blandt andet høje krav til sikkerheden, så du trygt kan bruge mobilbank. Derfor opdaterer vi med jævne mellemrum appen, så den lever op til de nyeste og bedste sikkerhedskrav.

Opdatér appen

Vi oplever af og til, at kunder henvender sig, fordi deres mobilbank ikke fungerer. Det kan skyldes, at appen ikke er opdateret til den nyeste version på din tablet eller smartphone.

Du kan selv opdatere appen i App Store eller Google Play.

Det er også muligt at indstille din tablet og smartphone til at opdatere automatisk.

Opdatér styresystemet

Oplever du fortsat problemer med at åbne din mobilbank, og appen er opdateret, kan det skyldes, at styresystemet på din tablet eller smartphone skal opdateres. Det betyder, at du skal lave en softwareopdatering.

Ny tablet eller mobil

I sjældne tilfælde oplever vi, at det ikke hjælper at opdatere hverken styresystem eller selve appen. Så er det formentlig, fordi din tablet eller smartphone er blevet for gammel og ikke kan opdatere til nyeste version af dine apps eller styresystem. På tjekpc.dk under selvhjælp kan du finde information om, hvilke enheder Andelskassens Mobilbank virker på.

Kontakt Netbank Support

Du er altid velkommen til at kontakte Netbank Support på telefon 70 24 66 44, hvis du oplever problemer med Andelskassens Net- eller Mobilbank.

1 min

07.02.2023

Nyheder

Nyheder fra Andelskassen