Ny iPad-løsning til netbank

iPad-løsning kommer til at ligne appen til iPhone.

Næste gang du opdaterer din mobilbank-app til din iPad, vil den have ændret udseende. Den vil komme til at ligne den app, som du måske allerede kender fra din iPhone. Du får nogle nye muligheder med bl.a. Touch ID eller Face ID, hvis din iPad understøtter dette.

Har du investeringer, vil du fortsat kunne handle danske og udenlandske aktier, danske obligationer og investeringsforeninger fra din iPad. Men hvis du vil følge dine investeringer, anbefaler vi, at du anvender investeringsoverblikket i din netbank i stedet.

Bemærk, at det med den nye app til iPad ikke længere vil være muligt at skifte mellem flere logins.

Er din iPad klar til den nye løsning?
For at kunne opdatere mobilbank-appen til din iPad skal du have opdateret til nyest mulige version, minimum iOS 10.3.

Du foretager opdateringen ved at gå ind i ”Indstillinger” → ”Generelt” → ”Softwareopdatering”.

Sørg for, at der er rigeligt batteri på, eller du har sat din iPad i et strømstik – og så går det bedst, hvis du har en god wifi-forbindelse.

Hvis du har en iPad, der ikke kan opgraderes til højere end iOS 9.3.5, vil du ikke længere blive tilbudt opdateringer til vores mobilbank-app. På din iPad kan du se under ”Indstillinger” → ”Generelt” → ”Om”, hvilken iOS-version du anvender.

Af sikkerhedsmæssige årsager lukker vi i løbet af efteråret 2019 for adgang til mobilbank fra iPads, der anvender ældre end iOS 10. 

Hvis du har spørgsmål, er du velkommen til at kontakte Netbank Support på telefon 70 24 66 44.

Vi samler statistik ved hjælp af cookies

Vi begynder dog først, når du klikker dig videre til næste side. Ønsker du at undgå cookies, skal du slå cookies fra i din browser. Du skal dog være opmærksom på, at hvis du slår cookies fra, kan du ikke bruge de funktioner, som forudsætter, at hjemmesiden kan huske dine valg. Læs mere om cookies.