Opbakning og god kommunikation

Kristian Schmidt Kristensen, medejer af Ansager VVS og Blik, fortæller her hvorfor hans virksomhed er kunde i Andelskassen.

Vores virksomhed har haft Andelskassen som pengeinstitut lige fra starten.

Min bror og jeg var begge privatkunder i Andelskassen, og vi var glade for vores lokale afdeling. Så derfor lå det lige for at vælge Andelskassen, da vi skulle starte op. Og det har vi bestemt ikke fortrudt.

Det er vigtigt, at man møder opbakning fra sin bank, både når det er sjovt at drive virksomhed – og når det er knap så sjovt. Og så er det vigtigt, kommunikationen er god. Den oplevelse har vi altid haft med Andelskassen.

Vi har en dygtig rådgiver, som følger med i virksomhedens udvikling. Han modtager årsregnskabet hvert år, han kommer ud og besøger virksomheden, og han sætter sig grundigt ind i sagerne.

Det er simpelthen nemmere at være erhvervsdrivende, når man har en god bank, der kender ens forretning.

Vi samler statistik ved hjælp af cookies

Vi begynder dog først, når du klikker dig videre til næste side. Ønsker du at undgå cookies, skal du slå cookies fra i din browser. Du skal dog være opmærksom på, at hvis du slår cookies fra, kan du ikke bruge de funktioner, som forudsætter, at hjemmesiden kan huske dine valg. Læs mere om cookies.